Sidor

fredag 1 mars 2013

Edgy dots

Tack för alla supersnälla kommentarer om min gula tröja, den är använd idag och jag gillar den. Då vågar jag mig på att visa denna. Även detta en Ulla, denna gången i fina edgy dots designad av Gekko såg ett par trosor som Syserine hade sytt för nån vecka sen och tyckte att det såg fint ut, bestämmde mig för att beställa 1,5m från Live home men då hade hon för lite kvar, mailade henne och hörde efter och det va riktigt, hennes tyg va slut, men eftersom det va syfestival och Gekko befann sig i Stockholm så såg hon till Gekko postade en bit till mig. Tack snälla ni för den servicen!



Som ni ser så är inte mönsterpassningen perfekt, men jag hoppas det fungerar ändå. Jag tycker tyget är fantastiskt fint, jag gillar modellen på klänningen, men jag är ändå lite osäker på denna, det känns inte helt självklart vad jag ska ha på benen nämligen. Tips? Kan ju erkänna att det blev lite småbitar av tyget över, kjolen som är ganska så mycket klockad tar rätt mycket tyg längst ner men är väldigt smal längst upp, därför lyckades jag med lite trollande få till ett par plagg till på min lilla bit, ni får se dem en annan dag.

4 kommentarer:

Syserine sa...

Den sitter så himla fint på dig! Jag är sugen på att sy en i ull, hm, kanske jag ska beställa mönstret??

Syserine sa...

Den sitter så himla fint på dig! Jag är sugen på att sy en i ull, hm, kanske jag ska beställa mönstret??

Miiaoo sa...

Snygg! Jag gillar verkligen hur prickarna möts i sidorna!

Gelememos sa...

Snygg!