Sidor

fredag 22 mars 2013

Belöning?

Jag har funderat en del, jag bestämde ju att jag inte skulle köpa garn och tyg på ett tag, men så har jag ju en massa UFO och jag skulle behöva belöningssystemet för att lyckas få nått klart. Så jag har klurat ut en tillfällig plan. Den 3:dje maj ska jag åka bort och vara borta över helgen, jag tror att det blir resa med buss därför skulle jag ju behöva en lämplig bussstickning, inte för svår och som räcker länge.
Jag har tittat på bloomsbury och ruby-tuesday jag vet inte om man får låna bilder från ravelry, annars skulle jag lagt in bilder på dem. Jag ska iaf göra klart två påbörjade koftor till Idun, ett par strumpor och den lila koftan innan dess. Föresten är jag klar med det andra framstycket nu, bara ärmarna kvar. En dryg vecka innan resan får jag min först riktiga lön på flera år, borde ju vara värt att fira det med, eller vad säger ni?

Blir det tid över innan resan och de projekten är avslutade blir det min gröna tröja som gäller, jag tar ett par varv på den varje kväll och nu har jag nog kommit 15cm.

Idag har jag även gett bort ett nystan garn, en vän som ville ha ett sådant vitt nystan som användes till min vita tröja. Avräkning i garnlagret krävs alltså.

Total minskning i garnlagret: 1688gr

1 kommentar:

Slow-Eva sa...

haha, vad roligt med gram-nedräkningen :) Klart du ska få något kul på den lönen!