Sidor

tisdag 12 mars 2013

Uppifrån å ner tröja

Tröjan är klar, superskönt. Gillar den och jag tror att den kommer bli välanvänd, halsen blev först lite slapp så jag har virkat ett varv med smygmaskor innanför halskanten. Blev mycket bättre.
Garnet är Korall från Järbo garn, samma som den svarta uppifrån å ner tröjan. Har ljusblått till en kofta/tröja till, skulle vara fint till sommaren tror jag, men jag vet inte ritkigt vad jag ska göra med det. Men nu skulle jag ju försöka avsluta lite, har inga mer projekt som är så nästan färdiga som de här två senaste, plus att jag ska jobba en hel del de närmsta dagarna, så nu kommer det nog ta lite längre tid innan det blir något nytt som avslutas.
Jag är inte riktigt så trött som det ser ut på bilden.
Garnåtgång tröja: 410 gr
Total minskning garnlagret: 1771

Inga kommentarer: