Sidor

måndag 4 mars 2013

Mera edgy dots

Tack igen för alla fina kommentarer om min nya klänning, den senaste har jag inte riktigt vågat använda ännu, måste komma på vad jag ska ha till den. Känns inte som svart är helt rätt.

Ni fick ju veta historien bakom tyget i förra inlägget, eftersom det va lite svårt att få tag på så tänkte jag att jag skulle utnyttja det maximalt. Å det har jag gjort vill jag lova. Fick ut detta setet till I, fick kombinera med en liten bit av gekkos fjärillar, hade inte speciellt mycket kvar av det heller för det har ju tidigare blivit en topp till mig.
Tycker det blev fint och somrigt. Av dotsen blev det även ett par trosor i storlek 110, håller på att klippa ett gäng av spillbitar för framtiden. Så de är inte färdigsydda ännu.
Klänningen har inte blivit använd ännu, men det har leggingsen, vi har nämligen magsjuka här hemma, inte jag men sambon och barnen, det har hållt på i en vecka nu och det har varit lite åtgång på kläderna.

Inga kommentarer: