Sidor

lördag 28 januari 2012

Jag kan virka, jag är inte rädd!!!

Först ut ur min påse med netto garn är dessa virkade vantar, jag har länge drömt om virkade vantar, men jag kan ju inte virka.. Fast det kunde jag ju faktiskt!!
Vantarna är virkade med nål 3, stickor som rekomenderades till garnet va 8 som dom är verkligen fasta och sköna, lite svåra att få på bara...

Nu är jag ju inte ett fan av vantar, har alltid varma händer, men nu väntar jag på en ny vagn och sedan ska jag ut och promenera med barnen och ska man hålla i en vagn så behöver man vantar...

Föresten så kommer receptet till vantarna från frisky frog och va jätte lätt att virka!

Men jag efterlyser garnet igen, är det någon som vill titta om netto där de bor har detta garnet, eller har köpt garnet och skulle kunna tänka sig att sälja det till mig skulle jag bli så lycklig!!!

Inga kommentarer: