Sidor

lördag 9 mars 2013

Mera omgjort

Igår efter att jag hade gjort färdigt mina leggings ändrade jag en klänning lite, jag har rätt små bröst och allt som går omlott bara halkar ner på mig, men det va perfekt med omlott när jag ammade. Så jag hade en söt tunika/klänning som jag sydde ihop omlotten på och gjorde axlarna lite rakare, nu tror jag den funkar fint igen.


Sen på kvällen när jag gått å lagt mig så låg jag och funderade på min sommargadrob, kom på att jag ville ha en jeanskjol, tror det fungerar bra på jobbet, ritade lite och klurade en del. Så kom jag på att jag har ett par jeans som jag bara älskar men inte har använt på flera år för de är lite för stora. Upp på övervåningen å hämtade dem och började sprätta. Nu är de en kjol och jag tror att jag kommer få mycket användning av den till sommaren.

 Ursäkta rynket, den skulle behöva strykas, men ni såg ju hur min strykbräda såg ut häromdagen. Nu ska jag klura på lite kortärmade toppar att ha till och även en oåterbrukad jeanskjol.

Inga kommentarer: