Sidor

torsdag 28 februari 2013

Min gula

Jag hade ju sytt gula plagg till alla flickorna i familjen, men det tog lite tid att få min tröja att fastna på bild. Här är den i alla fall.
Inte nån bra bild denna gången heller, jag gnäller fortfarande på fotografen men han fattar inte vad han gör för fel, det kanske är modellen det är fel på. Ni skulle iaf se de andra bilderna han tog, totalt värdelösa, han envisas med att ta bilder snett från sidan så det som hamnar på bilden är typ armbågen/armhålan, jag fattar inte alls varför.
Tyget är iaf gula stjärnor från JNY köpt på tygsamlarna. Jag gillar det. Miaoo frågade om jag inte hade svårt för alla mönstrade tyger när jag började sy till mig själv. Jag minns inte riktigt, gillar mycket färg och mönster, men jag känner att man inte riktigt passar in i vuxenvärlden med sådana kläder. Tröjan är än så länge oanvänd men den ligger i högen med kläder som ska användas i morgon, får se hur det känns då.
Å så vill jag passa på att erkänna, jag har gult i symaskinen just nu, men inte till mig. Jag kanske gillar gult.

2 kommentarer:

Gelememos sa...

Det är så fint med gult!

Syserine sa...

En glad tröja! Mitt fjärils symärke kommer jag inte i håg var jag har köpt, en affär tror jag.