Sidor

torsdag 13 september 2012

Ocean till nästan hela familjen

För ett tag sedan reade Znook ut detta tyget, då köpte jag, trodde egentligen inte att det va något för mig, men när det kom hem blev jag helt förälskad, nu har jag sytt i det och är ännu mer förälskad, det finns massa möjlighter med tyget och jag önskar att jag hade många meter kvar, men det har jag inte, en liten snutt som kanske räcker till en tröja till finns det, vi får se vad det blir av det i framtiden.
Denna gången blev det iaf en tröja till Amanda, samma modell som tidigare 98cl.

Ett par trosor till mig, denna gången har jag testat att bandkanta benen med, tyckte det blev snyggt och känns helt okej.

En body till Idun storlek 86, denna gången testade jag att göra bandkantning på den vanliga axlen och så knapp, syns inte speciellt väl, men blev helt okej, men det är snyggare med den lite mer framdragna axlen som jag har gjort tidigare, men det va för mycket arbete med mönstret för att jag skulle ha lust med det just nu.

Som ni säkert förstår så fungerar symaskinen igen, men vad sur jag va innan den gjorde det.


Inga kommentarer: