Sidor

tisdag 11 september 2012

I got stripes...

...stripes arond my sholers, I Got Chains, Chains Around My Feet, idag är det min tur att sjunga.. nån som vet vad det är (jag gör det)

Blå randig tröja till mig, den sista tillklippta toppen, nu tror jag nog att det dröjer ett tag innan jag syr fler. Fem kommer man rätt långt på, speciellt eftersom det finns några köpe toppar i gardroben med... Sen hjälper det ju inte att overlocken bråkar med mig, så just nu blir det inget sytt alls, vilket är lite synd eftersom jag klippte till massvis med plagg igår. men det ger mig kanske lite tid att sticka färdigt något av alla projekt som finns här, för det har varit oerhört lite stickat den senaste tiden. Trots att jag hade tröjan på mig hela dagen igår fick jag inte till en enda live bild, aja man kan inte lyckas jämt hehe...

Inga kommentarer: