Sidor

tisdag 25 september 2012

Fleece pyjamas

Jag har ett barn som vägrar täcke, hon blir tvärsur om man lägger på henne det, även om hon redan sover, hon vägrar även strumpor, så hon brukar vara ganska så kall på morgonen, har letet pyjamasar med fötter, men större än 74 verkar vara svårt att få tag på. Därför tänkte jag att jag testar att sy själv, fleece värmer ju också bra så det tog jag. Tyget är en bit av en filt från jysk, 10 kr om jag inte minns fel, Tycker den blev rätt söt faktiskt, kanske va den lite för varm för det va svårt att somna igår. Men sen kanske det inte alls berodde på pyjamasen, vissa kvällar är det helt enkelt svårsövt.

Bilderna blev visst riktigt dåliga, men det bjuder jag på idag...

2 kommentarer:

Slow-Eva sa...

Vad snyggt med den prickiga kanten!

Kul att hitta nya bloggar via återbruksutmaningen.

hennihenni sa...

Jättesöt! Håller med, snyggt med prickarna!