Sidor

måndag 18 februari 2013

Veckans fokus

Nu har det kommit en massa nya idéer i mitt huvud, har visserligen avslutat en massa grejer, men det senaste har det kommit till en del nya med. Därför har jag bestämt att jag ska fokusera på strumpor denna veckan. Vad jag kan komma på just nu har jag tre par på gång, inga är sådär riktigt gamla, de rosa påbörjade jag igår eftersom jag fick en ny idé. Målet är att ha dem klara innan fredag för då kommer tredje ledtråden till Montegon och i helgen ska den få lite fokus hade jag tänkt.Dessa har jag på gång just nu.

Ett par broken seed stitch sock där jag har stickat första skaftet och hälen.
Down the rabbit hole, jag har stickat en hel strumpa och ett par centimeter på strumpa nummer två.
Å ett par strumpor från tån och upp, dessa va jag bara tvungen att lägga upp igår för självklart måste jag lära mig att sticka strumpor från tån och upp, har stickat den första och börjat på tån på den andra.
Foten ser lång ut men de passar perfekt.

Tror ni jag hinner till fredag? Jag hoppas det för jag har redan räknat ut vad som ska bli nästa veckas fokus.

Inga kommentarer: