Sidor

måndag 12 augusti 2013

Såhär kan man också minska garnlagret

Syrummet håller ju på och flyttar och jag har passat på att gå igenom lite lådor och rensa ut saker. Denna kassen får följa med mig nu när jag går och hämtar på dagis, hoppas barnen kan få mycket kul lek med garn. Ca 1,6kilo mestadels akrylrester blir det till att börja med, finns mer att rensa men jag vet inte om de vill ha mer än såhär.
Sen har mitt belöningsgarn kommit idag med, snabbaste jag har varit med om någonsin, köpte från tyskland i fredags och idag låg det en avi i min brevlåda.

Det gröna är Malabrigo lace och det lila malabrigo sock. Sen får jag ju då ta och erkänna en grej till, jag va tvungen att provsticka lite av det gröna, men jag har kommit ganska långt på min rosa flättröja, så det känns inte helt fel.

Inga kommentarer: