Sidor

fredag 9 augusti 2013

Återbrukade leggings

För ganska många år sedan va jag och min mamma och shoppade, jag köpte en jeanskjol och ett par blommiga tights, mamma köpte likadana tights, de va hellånga men hon gillade inte det så hon klippte av sina, jag har dock inte sett henne använda dem speciellt många gånger och för ett litet tag sedan när hoin hade rensat hemma fick jag dom. Nu har de blivit ett par leggings till Amanda, de passar bra ihop med hennes goldilocks som har blivit en favorit.
Röjet vid symaskinen är inspirerat av På väg som hakade på min avslutargrej med att rensa vid symaskinen, jag har faktiskt gjort lite där med så jag har snart mer grejer att visa upp.
Sen skvallrar jag lite, min Alecia beth är färdig, hoppas på att kunna få lite foto hjälp under dagen, men hon är fin vill jag lova.

Inga kommentarer: