Sidor

fredag 5 oktober 2012

UFO helg

I helgen va det UFO helg i ett forum jag är med i, jag hakade på och tänkte att jag skulle få en massa gjort,en massa blev det inte, men lite iaf.  Dehär två indianplaggen låg på sybordet med bara kantband kvar, gick rätt snabbt när jag väl satte mig ner och tog tag i det. Amanda giller sin klänning med vildan västen (hon har lyssnat på den siste mohikanen)
 Body i storlek 86 till I, den sista tillklippta, vet inte om det blir fler eller om jag ska sy några klänningar i samma storlek, men när man har en ålare är bodies smidigt, men nu har hon ju börjat krypa lite och går om man håller henne i händerna.
Klänningen är tillklippt efter tröjmönstret i ottobre 04/04, förlängde och gjorde den vidare, klippt på frihand. Den blev lång, men då räcker den ju länge, klänningen har svart bakstycke och bodyn svarta ärmar, hade inte fått ut både fram och bakstycke till klänningen av biten som jag köpte i en fb grupp därför blev det svart bakstycke till den, sen tyckte jag det va fint och klippte svarta ärmar till bodyn med. Så nu finns det lite lite tyg kvar att hitta på något annat med.

Föresten måste jag tacka för de fina kommentarer som har trillat in här det senaste! Tack så jätte mycket, det värmer!

Inga kommentarer: