Sidor

måndag 27 februari 2012

Upprensning!

Igår va min mamma här nästan hela dagen, hon hjälpte mig att städa, något som har varit övermäktigt ett tag, nästan hela nerevåningen är städaad ordentligt, inte en massa grejer på fel plats och så.. Min mamma är underbar, golv är torkade toaletter skurade och dammråttor borta...

Mycket av det som göra att det blir stökigt här hemma är mina pyssel som ligger lite överallt där de inte ska, därför började jag med att rensa lite innan hon kom.. Hittade fyra färrdig stickade/virkade disktrasor, bara kvar att fästa trådarna. Nu är det gjort och trasorna är inpackade i rätt skåp och trådarna slängda. Mamma skulle vara stolt...


Nu har jag två trasstickningar på gång, som ska bli klara snart, sedan får det dröja med trasor för nu har jag måååånga...

Inga kommentarer: