Sidor

tisdag 14 februari 2012

Dagens

Har ni tröttnat än? Jag har nämligen några bodies kvar. Det behövdes en ordentlig påfyllning i lådorna här hemma och jag fick faktiskt mycke sytt i helgen. Även detta är ett tyg som köptes på skroten förra sommaren, ett tyg jag belv förälskad i som jag nog egentligen hade tänkt sy till mig av, men kanske att det kan bli ett par trosor även av detta i framtiden eller varför inte ett linne om jag får till en bra modell... Eftersom jag har kommit på tjusningen med att kanta med singeljersey men bara har vit sådan hemma och det inte kändes som en toppen kombination kantade jag denna body med samma tyg. Tycker det blev fint...


Även byxorna på bilden är hemmasydda, till storasyster för längesen. Jag har satt dit ett strykmärke från Stoff och stil, men det vill bara låssna, måste man sy fast det?

2 kommentarer:

Kaja sa...

Nämen åh så söt den lilla modellen var då! En riktig liten rosenknopp!

Lisa sa...

Härlig body, men inget slår den söta modellen!