Sidor

onsdag 22 februari 2012

Trosor trosor trosor...

Igår kväll hade jag lite panik, sambon har varit hemma från jobbet för jag är sjuk, barnen är också krassliga så dom har varit gnälliga som bara den, vet inte om jag hade orkat med även om jag varit frisk. Iaf va jag helt slut igår, fräste åt barnen och sambon konstant, alltså ohållbart, som tur väl va somnade Amanda ganska tidigt och Idun lugnade ner sig fram på kvällen. Jag plockade fram mitt nya astronaut tyg och klippte, eftersom jag nu har beställt en prym-tång från bibbis och knappar från 3exter så väntar jag med att sy det andra jag klippt till av tyget, men för att iaf få sy något och få snabbt resultat så sydde jag ett par trosor till mig..

Tycker de blev jätte fina..

Sen har jag tidigare sytt ett par får-trosor, samtidigt som ett annat projekt som ni får se vid ett annat tillfälle

Plus att jag har hittat bilden på svamptrosorna

Min troslåda har blivit så fin, och efter att jag hade fått sy lite igår va jag genast på bättre humör...

2 kommentarer:

Pyssellycka sa...

Vilka superfina trosor du har gjort! Det blev väldigt snyggt med de fållade bensluten.

Miiaoo sa...

Jättesnygga trosor!!

miiaoosyr@gmail.com ska det vara

Jag har blivit tokförkyld ovanpå det andra så det är därför du inte har hört ngt från mig. Jag är hemskt ledsen att jag håller på att dra ut på det hela tiden.