Sidor

lördag 11 februari 2012

Lillan blir stor!

Idun växer så det knakar, köpebodys i storlek 62 funkar inte längre, hemmasydda efter ottobre mönster fungerar fortfarande i 62, men det är dax att sy i 68 nu. Jag har länge velat sy med sprund i halsen och i senaste numret av Ottobre fanns det med ett mönster som skulle fungera att göra sprund i halsen av. Och det blev jätte bra, återigen är jag jätte nöjd.


Ser väldigt snett ut på bilderna, men det är det faktiskt inte...

Har redan sytt en till som bara saknar knappar och har ett helt gäng till pågång i huvudet. Så jag får väl ta att varna, risken är stor att det blir många inlägg med bodies det närmaste...
Detta tyget har legat ganska länge i min hylla därför tycker jag att detta projekt ska få räknas in i destash med kaja..

1 kommentar:

Miiaoo sa...

Spamma på med bodies bara!! Å din bebis är lika söt idag!! ;o)
Bodyn blev jättefin med sprund!