Sidor

tisdag 12 januari 2010

Bara mina!!

Så ego är jag idag! Dessa raggsockar, likadana som de röda är bara mina. De ska packas raka vägen ner i BB väskan så att det inte finns nån chans att de är skitiga eller har flyttat när de väl gäller sen.
Jag är så nöjd med hur flätmönstret blev när jag gjorde om det så att de inte fortsätter rakt över. Det var tre flätningar som skiljer från original mönstret och ändå gör det stor skillnad. Kan inte förstå varför det inte var gjort såhär från början. Hade tänkt att jag ska försöka få ihop ett par till innan det blir dax för bebisen att komma (var föresten helt övertygad om att den hade tänkt komma i natt) Men gör jag det så ska jag göra om hälen. Inget fel på hälen så som den är i detta mönstret men jag gilla min vanliga häl bättre...

Inga kommentarer: