Sidor

lördag 30 januari 2010

Award... till mig!!

Jag har fått en award... Jag blir så lycklig!! Trodde aldrig att det skulle hända lilla mig... hehe... Jag har fått den av http://kreativitetsbloggen.blogspot.com/ Gå in där och titta, hon gör oerhört mycket fina saker. Plus att jag är sjult avundsjuk på ordningen i hennes pyssel rum...

Så skulle man nämna 7 intressanta saker om sig själv.. hm.. får nog fundera lite på det...

Det mesta jag gör sker på impuls, tex köpte jag ett hus utan betänketid.

Jag är totalt självlärd när det handlar om allt handarbete.

Jag är barnsligt förtjust i att snickra och skruva. Igår kväll skruvade jag ihop skötbordet pappa hade köpt på IKEA till mig. Va lycklig i flera timmar. Och gud nåde den som vågar komma nära och störa när jag håller på med något sådant!!

Jag är oerhört dålig på att hålla ordning blir ofta väldigt stökigt bara jag kliver in i ett rum.

Tvätta är den absolut roligaste husshållssysslan enligt mig. Tror det har något att göra med att färgsotera..

Jag gör nästan aldrig något jag börjar med klart. Och det gäller allt. Stickningar, bokläsning mm.

Även om jag är en människa som gör mycket saker på impuls så älskar jag att planera. Hatar när saker bara dyker upp.

Hm. tror det var 7 saker, vet inte om de va så intressanta, men det var iaf lite fakta om mig. Jag ska fundera på vilka jag ska skicka denna vidare till.. finns så många inspirationskällor här ute...

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det intressanta saker du skriver. Människor är alltid intressanta tycker jag.