Sidor

tisdag 15 januari 2013

Prinsessor till min prinsessa

När detta tyget kom blev jag helt såld, men det va även många andra som blev det och jag fick aldrig tag på nån bit, sedan gick de dyrt på tygsamlarna och jag kom över en meter och nu finns det upptryckt igen och går att köpa hos Liandlo. Denna tröjan har också funnits i mitt huvud ett tag, tyckte det va kul att kombinera med turkost för då blev det inte så extremt tjejigt. Annars har det synts väldigt många kombinationer med rosa vilket också blir jätte fint. Om mamman får bestämma så blir det denna tröjan och de gröna byxorna i förra inlägget till dagis idag (skriver lite i förväg) men det är inte helt säkert att mamman får bestämma.
Mönstret är som vanligt Ottobre 04/04 storlek 104. Så den bör räcka ett tag.

Inga kommentarer: