Sidor

fredag 20 april 2012

Sytt till mig själv

Jag har sytt ett linne till mig själv, ursäkta de dåliga bilderna, det är verkligen supersvårt att fota sig själv i speglen, speciellt om man inte har en helfigursspegel. Tyget köptes på skroten förra sommaren för att bli just något till mig, det tog lite tid bara, innan har jag ju sytt en liten body till Idun i tyget med
Mönster hade jag inget som jag gillar, det är svårt med köpe mönster till mig eftersom jag är så liten, så detta är ett avritat favorit linne. Jag vet inte om det kan vara så att denna jerseyn är i 100% bomull för det är inte lika strechigt som köpe linnet. Sedan blev det dessa trosor av den sista lilla biten tyg, det va verkligen den sista biten och det va så knappt att det räckte att jag fick dela bakstycket mitt itu så dessa är mina första trosor med söm bak, hoppas det inte skaver
Nu ska jag se om jag kan få ihop ett linne av det som blev över av klöver tyget, man måste ju få lite mer än trosor själv eller?

Inga kommentarer: