Sidor

måndag 30 januari 2012

Uppdatering av UFO/WIP listan

Gick igenom i huvudet vad jag har för UFO/WIP det blev måååånga, listan till höger är uppdaterad med det jag kom på, nu måste den listan bli mindre, även om jag tycker att det är mycket som blivit klart det senaste så minskar inte antalet pågående projekt, jag fattar inte varför...

Nu får det bli iaf två bort innan ett nytt, hjälp mig! Tjata på mig, fråga hur det går! Det är inte konstigt att det är stökigt hemma hos oss med så mycket pågående stickningar spridda överallt, jag skäms!!



Lite nytta har jag iaf gjort, ett par av Amandas yllebyxor va lite förkorta på längden i överkant (det heter något va?) Funderade länge på om det gick att plocka upp nya maskor längs linningen och sticka en bit uppåt, och det gjorde det. Jag tycker att de blev ganska fina...

Det är alltså den gröna kanten som är ny. Nu har jag tre par med korta ben som används på natten, benen har blivit uttänjda och Amandas ben är så tunna för tillfället, visserligen hoppas jag att det bättrar sig nu när hon mår bättre, men jag tror att det kan ta ett tag innan hennes ben blir lika tjocka som de va innan hon blev sjuk, några tips där?

Inga kommentarer: