Sidor

fredag 6 januari 2012

Trasmatta

Jag ligger lite efter med bloggandet, jag har så mycket att visa upp att jag inte riktigt vet vad jag ska börja, försöker att få till det i lite kronologisk ordning men det går inte riktgit... Det får bli som det blir liksom... När jag hade sytt klart kassarna i föregående inlägg hade jag lite slamsor kvar av den gröna gardinen som är foder i två av tre kassar... Tänkte slänga det, det va mest slamsor och bitar som knappt går att använda till något. Men så kom jag på att jag hade lovat sambon en matta framför skötbordet. Så jag klippte trasor och började virka... Resultatet blev detta, rester av gardinen och ett par lakan, en fungerande matta till en kostnad av 0kr...

Nu håller jag på med en dörrmatta, den är det inte så mycket kvar på, sen ska jag virka en rosa matta till Amandas rum, den hade jag tänkt att göra rund.. Är det någon där ute som har rosa tyg eller slitna lakan som ni vill bli av med tar jag tacksamt emot, för de lär gå åt mycket till en stor rund matta...

Inga kommentarer: