Sidor

lördag 22 januari 2011

Min dotter skulle få en ny mössa..

Men så blev det inte riktigt, hittade ett mönster, gick på måtten efter förra gången vi va på BVC. Klippte mönster, klippte tyg. Redan när jag klippte tyget blev det fel, hade bara lite rosa feer kvar och hade bara tänkt ha yttertyget i det och så vitt innuti mössan. Men när jag började fundera kom jag på att jag skulle bli tvungen att ha feer på båda sidor eftersom mönstret bestod av ett fram och ett bakstycke typ. Klippt ändå, tänkte att det får vara värt att offra de sista feerna. Såhär blev mössan. Kan ju säga att det inte är min 10 månader gamla dotter som har mössan på sig...
Fotot taget på toaletten kl 22,15. Inte världens bästa direkt. Nu har jag iaf gjort om mönstret, delat på det för att kunna ha ett tyg som yttertyg och ett som innertyg, i morgon får det bli nytt försök i något annat tyg...

Inga kommentarer: