Sidor

fredag 7 januari 2011

Byxor av mina jeans

Nu har jag gjort det, sytt byxor till lillan av mina gamla byxor, jeansen som fick gå åt har jag fått av min moster, och hon hade inte köpt dem så de finns en risk att de har varit mina eller min kusins tidigare, nu är de iaf små. Både positivt och negativt med dessa byxor, jag fick prova på något som jag länge har velat göra, men jag tycker att de blev lite tråkiga, försökte förbättra det genom att sy en röd söm i sidan, men det hjälpte inte så mycke, hade inte fantasi till någon applikation eller fickor, sen blev inte midjemudden så bra, hade gummiband i men hade bara 1,5cm brett gummiband hemma därför gjorde jag mudden smal, inte så bra, måste se om jag hittar bredare gummiband, sen ska det sys fler byxor, letade reda på sex par i gardroben som va för stora och tråkiga, bara att klippa upp....

Inga kommentarer: