Sidor

lördag 28 september 2013

Koftan som blev för liten

Den har varit klar ett tag men jag har inte velat fota den eftersom jag inte blev helt nöjd. men det kanske inte är så farligt, efter lite användning och en tröja som inte har 3/4dels långa ärmar under kanske den kan fungera.

Koftan är en Sparrow och den va väldigt kul att sticka, jag tror faktiskt att jag ska repa upp ett pågående projekt och göra en till. Men jag har inte bestämmt mig än. Jag har inte hunnit med att väga den ännu, men ska göra det och uppdatera garnnedräkningen, har faktiskt handlat lite garn sen sist, men det visar jag en annan dag, men det som är köpt är med ett projekt i tanken. Garnet är Svarta fårets Ulrika, härligt mjuk ull. Fick några nystan över, så har ni tips på vad jag ska hitta på med det tar jag gärna emot dem.

Inga kommentarer: