Sidor

onsdag 24 april 2013

Snart kommer sommaren...

Vi kan ju alltid hoppas iaf, för just nu regnar det, blåser och är kallt.
I fredags innan jag började jobba va jag inne en vända på lindex, hittade supersöta grönprickiga toppar till flickorna, det va på avdelningen köp 3 betala för två, så jag tog varsin grön topp och ett par gröna leggings till Amanda, men Idun behövde ju också byxor, så de sydde jag i lördags. Färglatt!! Tyget är köpt på skroten för något år sedan och har legat till sig, jag gillar det som bara den men inte riktigt vetat vad jag ska göra med det, i övrigt håller jag på att inventera sommarkläder, det är roligt, men det är bara att inse att de kommer inte behöva mycket nytt i år =(
Sen i måndags va jag och köpte garn till min rese stickning, blev inget av det jag hade tänkt mig utan en annan kofta, jag började på den med och har redan kommit lite för långt, får kanske bli omplanering igen.
Jag får iaf lägga till 600 gr i garnlagret, jag som hade börjat tömma ordentligt.
Total minskning garnlagret: 1435gr

Inga kommentarer: