Sidor

onsdag 25 juli 2012

Kofta till lillplutten

Fick frågan av Birgitta om det va roliga saker som höll mig härifrån. Svaret då? Ja och nej. Vi har hållt på en hel del i trädgården, det är roligt men slitsamt, jag har bakat en massa, försöker tömma frysen samtidigt som jag exprimenterar med glutenfri mat, kul men frustrerande när dottern ändå inte äter. Jag har sytt en del, men hinner ofta inte färdigt, så här finns ett gäng pågående projekt. Jag har stickat en del, faktiskt några grejer som blivit klara med, men så låser jag mig när det blir dax att skriva här, har ingen riktig lust, känner att jag inte riktigt kan skriva; titta en kofta å så är det bra, men jag får inte riktigt till mer. Så iaf Titta en kofta!
Stickad till Idun i garnet jag köpte på skroten, min första kofta uppifrån och ner och det va jätte kul!! Här finns mönstret, har redan gjort en halv dockkofta efter samma mönster. Å såhär söt är man i den...
Tack för att du tänkte på mig och frågade, jag tittar in hos dig varje dag och hade det inte varit för frågan så hade nog inte detta inlägget blivit av...

1 kommentar:

emmys stickning sa...

Tack för de fina orden, får försöka bättra mig, det är iaf väldigt kul att läsa om dina äventyr, även om jag har varit dålig på att kommentera