Sidor

torsdag 4 november 2010

Fullt upp...

Jag har fullt upp för tillfället, många beställningar på gång, därför blir det inte riktigt tid för några UFO:n denna veckan, men jag ska försöka få klart så många små grejer som möjligt. vilket ändå borde göra detta till en produktiv vecka...
Igår blev jag klar med en poncho som stickats till skylten i affären här hemma... Garnet är Narvik och det är ett mönster från drops...
Var ganska så anti till poncho från början, men jag tycker faktiskt att den blev fin och den var rätt skön att ha på sig också...
När den var färdig var jag helt enkelt tvungen att sy ett par skor till Amanda, nu när jag äntligen har fått tag på ett mönster (senaste ottobre) Men jag gjorde om dem lite, lakansväv på utsidan och fleece på insidan, de är inte hlet perfekta, men jag är ändå nöjd... Har ju inte gjort något liknande alls tidigare... Nu blir det till att fortsätta med beställningarna....

1 kommentar:

sanna sa...

Hittade just din blogg. Söt toffla. Ser fiffig ut.