Sidor

lördag 30 oktober 2010

Nummer 3 och nummer 5

Nummer 4 har inte fastnat på bild än... Men veckans tredje projekt var ett par benvärmare i naturvit ull.. De är stickade med förskjuten resår (vet inte om det heter så) enkelt men effektfullt... Tycker de blev jätte fina och eventuellt ska de flytta, men om de inte gör det så är jag inte ledsen för det...
Nummer 5 är en body i storlek 80 som har legat på bordet medtvå sömmar kvar ett tag nu... Passade på att sy dem när jag bestämmde mig för att rensa upp lite här hemma... Rosa fordons jersy, detta tyget är helt underbart!

1 kommentar:

Bodil sa...

Hej Emmely!
Det är klart att benvärmarna ska flytta =)
Jag tycker att de är jättefina!!!

Hannah kommer hem på praktik efter nästa helg, så hon kan stanna till och prata lite skit och hämta hem dem till mig.
Tack för hjälpen/ Bodil