Sidor

lördag 13 november 2010

Bildbevis!

Nu har vi ju varit hemma allihopa när det är dagsljus och sambon har hjälpt mig att fota mijn tröja... Bilderna är inte det bästa men det är tröjan, jag är supernöjd...

Närbilde på ärmen, tror att det kallas för halvpatent.Mönstret kommer från ett tidningsurklipp från Allers tror jag som svärmor har försätt mig med. Garnet är Sara från svarta fåret. Det är inte någon som har 7 nystan rött som de vill bli av med?


När jag ser mig själv på bilder såhär så kan jag inte fatta hur smal jag är. För exakt 8 månader och tre dagar sedan såg jag ut såhär. Kortet är från kvällen den 10:e mars och dottern är född på morgonen den 11 mars.

2 kommentarer:

Annelie sa...

Vilken jättefin tröja. Storleken blev ju helt perfekt!

4U2 sa...

Fin tröja, och så fin rund mage du hade då.