Sidor

söndag 3 oktober 2010

Veckans UFO vecka 39

Har gått så illa att jag inte ens tänker visa bilder... Näe riktigt så illa är det väl inte, är snart vid ärhålen på bakstycket, men jag har helt enkelt inte hunnit med att sticka i veckan. Har varit ute på en massa saker istället. Den får helt enkelt hänga med ett tag till och så ska jag rycka upp mig till nästa vecka.... Så sitället tänker jag visa nästa veckas UFO. Det är två singlar som jag hittade i stickkorgen. Ett par brun/turkosa tossor och en rosa vante, vanten har väl bara legat där ensam iett par veckor men tossan stickade jag förra sommaren så den har varit själv länge. Mitt mål med veckan som kommer är alltså att förse dem med varsin partner...

Det borde jag lyckkas med tycker jag. Rensade ordentligt i stickkorgen innan idag. Plockade ut alla stickor som inte används för tillfället och slängde tom en nästan klar baby tröja, garnet var slut och det gick inte at få tag på mer... Känns bra...

Inga kommentarer: