Sidor

söndag 24 oktober 2010

Veckans UFO vecka 43 före och efter

Ja filten blev inte klar... visserligen har jag några timmar till på mig... Men jag får nog inse att det kommer inte att gå... Så istället presenterar jag UFO:t för vecka 43 (jag har fuskat). Det var tänkt att bli en sjal, men jag tappade sugen...Nu ser den ut såhär och är instoppad i garnlagret... Vill gärna ha tips på mönster till en sjal som passar i ett såhär meleat garn.... Valet föll på ett lätt UFO denna veckan eftersom jag har lite betställningar att sticka på. Plus att jag gärna vill hinna med att bli klar med filten... Men det blev ju iaf ett projekt mindre i korgen, vilket jag faktiskt inte har lyckats med de senaste veckorna...

1 kommentar:

Handarbete/Pyssel sa...

Vad skönt att ha ett mindre projekt i UFO-korgen!
Själv stickar jag en Drops nr 108-8
från www.garnstudio.com
Kanske den passar till ditt garn?!