Sidor

fredag 26 februari 2010

Bara till mig...

Jag har stickat koftan jag visade mönster på för ett tag sen, den är stickad i svarta fårets sara, den tog lite tid att göra och var rolig... Och det bästa av allt, den är helt underbar.. Den ingick också i alla de fästade trådarna fårn häromdagen, och ändå har jag inte visat allt jag gjorde klart då...
Färgen är inte riktigt så skrikig som på bilderna mer ljusblå... Kommer verkligen att använda denna mycke... Det skulle egentligen vara ett garn i bommul/bambu som va svindyrt, men detta garnet hade jag liggandes så det blev ju bra i dubbel bemärkelse... Det största problemet just nu är att jag inte kan bestämma mig om jag ska göra en gul också... Älskar koftan!!
Å så något helt annat, detta är mitt hundrade inlägg.. Lite skoj tycker jag...

Inga kommentarer: