Sidor

lördag 13 februari 2010

Tävling och mer raggsockar...

Hittade en jätte kul tävling... Klicka på länken för att komma dit och tävla om detta fina pris..

Skulle passa toppen nu när jag ligger hemma och är snuvig... Bar in tv:en till sovrummet igår så idag har jag inte gått upp ännu... Har legat där hela dagen och stickat raggsockar och ärmar... Har även sett os invigningen 3 gånger.. och jag som är så oerhört intresserad...

Tänkte iaf visa ett gammalt alster idag... färdigt någon gång förra veckan



Bruna raggsockar till mig.. blev lite fel i flätmönstret men det är så när man har för trevligt sällskap... Ska ta lite bilder på nya alster i morgon... och orka med att ta med kameran upp...

Dax att gå ner och vänta på att sambon kommer hem, han är och hämtar pizza och köper lakrits kritor till mig... mums...

Får även passa på att tacka för hälsningarna!!

Inga kommentarer: