Sidor

tisdag 2 mars 2010

Mera raggsockar...

Känns som raggsockar är det enda jag kan koncentrera mig på för tillfället.. Därför har jag här ett gäng som har blivit tillverkade de senaste dagarna... Även dessa är till salu för 140 kr paret om någon skulle vara intresserad, de raggsockarna som jag visade upp för ett tag sedan finns fortfarnde kvar. Alla strumpor är i storlek 37-39 och stickade i ull/polyamid.

Det försata paret är brunmelerade med rosa inslag.Det andra paret är svart/vita med cerisa inslag.Tredje paret är ljust rosa med flätor på skaftet.

Sitter för tillfället vid datorn med min nya blåa kofta på mig... Tror nog allt att det får bli en gul också... Den är helt underbart skön, skulle gärna vilja göra en rosa, ingen som har sex nystan rosa Sara från svarta fåret som dom skulle vilja sälja?

Inga kommentarer: