Sidor

onsdag 17 februari 2010

Ljusgul bolero

Jag har stickat mig en ljusgul bolero... Den har faktiskt legat klar i ett par veckor, men inte blivit fotad förän idag... Mönstret är från drops och garnet var från Europris.. Gud vad jag saknar den affären... Garnet heter iaf Tuva och var 50% bomull 50% Akryl och exakt samma masktäthet som Muskat. Av någon anledning hade jag iaf köpt 4 nystan... Utan att ha en aning om vad jag skulle ha det till.. Men i slutändan blev det ju bra... Gicka bara åt drygt tre så nu är frågan vad jag ska göra av det sista... Jag har även 4 nystan i en fin lila blå nyans vet inte vad jag ska göra av dem heller... Titta på knappen åxå... Den är jätte söt utan att vara något speciellt, men det känns verkligen som att den är perfekt för denna lilla kofta...
För övrigt så är jag fortfarande förkyld och ligger i sängen och stickar restgarnsraggsockar.. Har blivit fyra par de senaste dagarna... Ska bara få dom att fastna på bild...
Sen vill jag passa på att tacka för de fina komentarer jag får.. De värmer!!

Inga kommentarer: