Sidor

tisdag 2 februari 2010

Raggsockar...

Igår förmiddag stickade jag färdigt min rosa tröa i Raggsocksgarn, bilder kommer i morgon. Tänkte jag skulle motionera lite så jag gick upp till affären för att köpa ettnystan till av garnet för att det skulle räcka till ett par raggsockar till mig. När jag va där så fick jag en beställning på ett par strumpor. En av tjejerna som jobbar där ville gärna ha ett par. Så när jag kom hem igår så satte jag igång. Och här är dom...Storleken är ca 39 vilket gör att de är lite förstora till mig.. Har stickat i denna färgen innan och jag måste säga att man blir glad av den...Fastnade på bild gjorde också so vanligt mina älskade pop byxor, när jag satt och stickade innan idag så upptäckte jag att det var hål på innanlåret på dom. Blev lite ledsen men tänkte att det inte va så farligt, var ganska litet. Men när jag sedan tog av mig dem så såg jag att en bra bit är helt uppsliten, är inte säker på att jag kan laga det... snyft!!



Inga kommentarer: