Sidor

torsdag 21 maj 2009

Vila... så skönt...

Idag har det bara varit vila... Fast visserligen har jag gjort lite nytta... Inte mycke men ett av det värsta jag vet... stryka...

Alla dessa skjortor har jag strykt... Är långt ifrån alla som jag skulle stryka, men jag orkade helt enkelt inte mer...

Har även varit ute en liten sväng i trädgården och hittade detta fina.


man blir glad när man får ha sådana fina saker på bordet... Tycker att det är jätte roligt att det växer en massa saker i trädgården... Allt som växer är roligt...


Tänkte att jag skulle visa anledningen att det inte har blivit något klart det senaste. I lördags var jag i Hylte en liten sväng och hittade massa fint garn... Började sticka på en kofta..


Har stickat hela bakstycket, å framstyckena upp till armhålen, sen förstår jag inte mönstret riktigt, ska ringa till en vän och höra om hon kan hjälpa mig, men så länge stickar jag på den ena ärmen... Jätte rolig stickning och fort går det också... Den blir nog snart klar... hoppas jag... hehe...

Inga kommentarer: