Sidor

söndag 24 maj 2009

Hjälp!

Jag behöver hjälp, ingenting blir ju klart här ju.. Nu vill jag veta vad jag ska göra klart härnästDet är ett par blå strumpor som är mitt på andra foten ungefär. Ett par bruna strumpor där jag precis har börjat på andra strumpan. Sen är det min kofta, har stickat bakstycket, båda framstyckena upp till armhålan och den ena armen... Om någon läser detta är ni välkomna att lämna ett förslag.Här har jag suttit och stickat idag, det är inte varje dag man får sitta under ett blommande träd och sticka . Sen var väl inte utsikten den bästa, trädgården ser för jävlig ut men det är ändå härligt...
Har lyckats att fånga middagsskörden på bild idag, dessa fina rädisor har jag ätit idag. Inte så många kvar i landet nu bara, jag har petat ner nya frön där jag har plockat upp dessa, hoppas att det blir mycke rädisor i sommar... Nu tror jag nog att det är läggdax, dax för jobb i morgon igen, man vänjer sig lätt vid att vara ledig...

Inga kommentarer: