Sidor

fredag 8 maj 2009

Jag skiter helt enkelt i mina egna regler...

Svårare än så är det, jag har helt enkelt inte styrka nog... Har börjat på ett par nya strumpor... I onsdags vid typ tolv började jag... Å igår vid typ tre var dom klara... Jag slutförde ju iaf projektet..

Dom är slätstickade efter ett eget mönster, lite ihop plock av favorit hälar å tår å så... Jag är supernöjd... Garnet är Opal Petticoat och har leget i hyllan i säkert tre år och jag har inte riktigt vågat börja sticka av det, Hade jag vetat att det var så roligt å skulle bli så bra hade jag börjat för längesen...

Nu sitter jag vid datorn å lyssnar på Mange Schmidts Giftig.. Blir helt glad av den, kan ha att göra med att den gick i öron på regniga sena kvällar när jag smög till en viss man... Min nuvarande sambo... hehe...

Om en stund ska jag å pappa åka till Jönköping... E det någon som vet om det finns någon garnaffär på a6?? Jag tror faktiskt inte det men dom har en stor å billig sko affär... Nästan lika bra...

Inga kommentarer: