Sidor

onsdag 20 maj 2009

Ett tag sen, men inte mitt fel!

Ja det var ett tag sen jag skrev här, men det beror på att åskan och datorn inte va riktigt kompisar... Men nu funkar det igen... Livet flyter på å det gör stickningen åxå...




De här två paren har blivit klara, inte så mycket, men jag har jobbat på lite större saker det senaste... Bilder en annan dag...


Å i mitt fönster blommar denna... Igen. Hade gömt den på övervåningen när blommorna vissnade, å för någon dag sen tittade jag på den och såg att det var ett helt gäng knoppar på den, tog ner den och nu blommar den... Ibland behövs det så lite för att göra en glad..



Måste bara visa lite bilder från två helger sen när stick cafet var på utflykt... Så underbart vackert.


Detta är på Kinskulle, tror jag det heter, svensk natur är otoligt vacker... Nu är det dax att gå tillbaka till stickningen...

Inga kommentarer: