Sidor

tisdag 5 maj 2009

Glad i det dåliga vädret!!

Det regnar ute... Så mysigt att vara inne då... När jag har skrivit klart här ska jag krypa upp i soffan, äta kall pizza från igår och sticka.. I alla fall en stund... Sen bär det av på Speedway... Då hoppas jag att det inte regnar... Men det är alltid kallt på¨motorbanan så däörför fäste jag trådarna i ett par vantar, som säkert har legat klara i tre månader.
Restgarner i härligt äckel grönt... blev inte alls mycket kvar av det garnet... Mamma tyckte att jag skulle göra randigt långfinger åxå... Hehe...

Hann även me å fästa trådarna i dessa strumpor... Känns bra att avsluta ibland... Sen är det inte mina ben som, har den skära färgen i bakgrunden... det är mina hyper mysiga långkalsonger... Inte alla som har rosa underställ...

Sen vill jag tacka Hannah.. Inte vanligt att få så mycke beröm... hehe...

Inga kommentarer: