Sidor

söndag 9 oktober 2011

Var är bebis?

Idag är det bebis dax, inget vi har märkt av här hemma... Men den kommer la när den känner för det. Det har inte heller blivit några mer strumpor stickade, men det tror jag det får bli idag..

Jag har iaf fortsatt att sy bindor, har sytt i omgångar och därför även fotat i omgångar men inte velat bomba med bindor här så därför blir det bild bomb idag istället... Började med att sy dessa, de är rosa, tom den med blå ugglor är rosa, det är nämligen rosa pul på den. Tror nog att man ska kunna bli glad när man har mens om man får använda såhär fina bindor...

Sen blev det en ny omgång, även dessa ganska så rosa, jag är svag för rosa så är det bara...
Sist ut blev det tre trosskydd, de två längst till höger är sydda med bambuvelour innerst, jätte skönt men sjukt svårt att sy i, de är så sneda så att man får skämmas, men de fungerar att använda och är som sagt väldigt sköna...
Och såhär ser de ut ihopvikna, ganska fint i lådan, måste bara hitta någon bättre plats att ha dem än i sovrummet, men det är ganska trångt på toan för tillfället.


Nu är alla tillbehör för bindsömnad uppburna på övervåningen, så nu blir det ingen mer sådan sömnad det närmaste. Samtidigt som jag tror att jag har så många att jag klarar mig ganska bra. Men det är jätte kul att sy så jag syr gärna fler!!

Inga kommentarer: