Sidor

onsdag 5 oktober 2011

Hur många strumpor hinner jag sticka innan bebis kommer?

Utmaning till mig själv eller vad man nu vill kalla det. Jag har ett stort antal påbörjade sockstickningar därför detta tilltag... Bebisen är ju planerad till söndag. fast många har gissat på att den kommer idag. Därför känns det lite svårt att gissa hur många strumpor jag hinner med, men jag gissar ändå på sju. Inte par utan styck. Detta är ingen tävling, men det vore kul om någon annan ville gissa också. Detta är iaf första strumpan. Raggsockar i storlek som till mig. Ragsocksgarn från garngrossisten köpt förra vintern... Nu ska jag se till att den får en kompis...

2 kommentarer:

Syserine sa...

Du är snabb! jag gissar 4!

Hannah sa...

Jag gissar 8, har glömt hur lång tid du tar på varje strumpa. Men jag tror att bebisen väntar med att titta ut på ett tag ;)!