Sidor

torsdag 1 september 2011

Torka...

Ja det är det väl inte, men det känns lite så. Köpte ju en laptop för ett tag sedan, på den går det inte föra över bilder. Så när jag ska blogga så skriver jag inlägget på laptopen i köket och sedan går jag upp på övervåningen och lägger in bilderna. Inte alltid så lätt som det låter. Men så i helgen la gamla datorn av. Och vi fick åka till snäll svåger som skulle titta på den, passade på att ta med laptopen så han kunde ordna det också. Visade sig att det var fel på kameran. Men nu fungerar det! Så nu kan jag äntligen visa Amandas yllebyxor.
Ville ha färgglatt när jag skulle sticka till henne. Såg illgult framför mig men det blev det inte!! Turkost lima garn och det gick åt precis tre nystan. Fina är de, nu har det visserligen blivit väldigt välanvända och ganska så noppiga, tror hon kommer slita ut knäna fort. På stickorna just nu sitter det fler yllebyxor, de är så roliga att sticka, men benen på dessa va låååånga..

2 kommentarer:

Syserine sa...

Så fina! Har du någon beskrivning? Dom här har du som spärrskikt?

emmys stickning sa...

Det är samuels ullbyxor (gratis toppenmönser, mailar dig länken) Japp använder dem som spärrskikt tyvärr är de lite för nya än...