Sidor

måndag 5 september 2011

Intimt

Detta är en kopia av http://pyssellycka.blogspot.com/ inlägg för ett litet tag sedan. Jag kom för ett litet tag sedan över info om det här med tygbindor, och tänkte jag skulle testa. Här är första omgången som tål att visas upp, de tidigare jag har gjort har blivit ganska så fula men fullt funtionsdugliga... Här är iaf 6 trosskydd, söta som karameller enligt mig. De är sydda av ett lager flanell, ett lager pul och därimellan ett lager bomullsfrotte. Inget för storblödande dagar, utan just ett trosskydd. Dessa skickade jag härifrån i fredags och väntar nu med spänning på vad mottagaren ska säga när hon får dom, troligtvis idag. Hoppas att hon blir nöjd.

När jag fick hem tygerna var det inte alla som jag blev lika förälskade i, men nu när jag har sytt av nästan alla så är jag så nöjd, de som jag trodde minst på va nog de som blev bäst!

1 kommentar:

Miiaoo sa...

O så FINA!!! =o))