Sidor

onsdag 21 september 2011

Intimt till mig...

Jag har sytt mera bindor, denna gången till mig, totalt har det än så länge hunnit bli nio, plus ett gäng tidiga försök som inte blev så lyckade och inte platsar här, men troligtvis duger att använda. Dessa är inte heller perfekta men fina nog för mig... Hoppas de är bra att använda, för de är väldigt roliga att sy. Tror inte man kommer så långt på nio heller så fler ska det bli...

Här är dom ihopknäppta och yttersidan visas, den som är blommig är vit på insidan, hade nog kunnat vara fint med rosa flanell till det tyget med, men det har jag inte införskaffat någon än... Det går inte åt speciellt mycket tyg till att sy bindor, därför va det kul att jag lyckades byta till mig lite med en tjej på Sjalbarn för lite variation... Bilderna är ingen höjdare, men jag orkade inte flytta mig när jag skulle ta dem, satt så bra i soffan...

Inga kommentarer: