Sidor

tisdag 5 juli 2011

Här kommer mera..

Passar inte bara på att göra klart projekt utan även att blogga om sedan en längre tid klara projekt. Har en hög med sådana... amtidigt som jag jobbar på för fullt för att minska högen med pågående projekt. Har shoppat ett halvkilo garn på tradera så nu måste det tömmas om det ska få plats. Hoppas att leveransen drar ut lite på tiden. Första att visa är dessa söta ullbyxor, även dessa modell mindre som har varit klara ett tag, rött och naturvitt ullgarn, vilken härlig kombination. Tycker att den kan passa på både tjej och kille, eller vad sägen ni? Sen vill jag tillägga till min efterlysning i förra inlägget att mönstret skulle enbart användas för privat bruk. Snälla snälla nappa någon. Jag är inte avancerad nog till att göra mig ett eget mönster!

Inga kommentarer: